wtorek, 16 października 2012

Nieznośne chorubsko


Obecna pogoda jest strasznie zmienna a co za tym idzie choroby,niestety. Katar,kaszel to najgorsze rzeczy które teraz się do mnie przyczepiły. Ale nie o tym mowa. Ostatnio w Drogerii Natura znalazłam produkty do pielęgnacji twarzy firmy Essence. Wybrałam tonik z tej serii, który okazał się strzałem w dzięsiątkę jak dla mnie. Kolor tonik ma lekko fioletowy,można powiedzieć że taki lawendowy. Opakowanie jest dość spore bo ma 200 ml, a cena to ok. 10 zł. Zapach to mieszanka winogrona i liczi a opakowanie jest poręczne i bardzo wygodne. Nic się nie wylewa jak źle zakręcimy, jest bardzo szczelne. Co do oczyszczania jest bardzo dokładny. Jak każda z nas wie po toniku należy użyć kremu aby nie czuć takiego naciągnięcia skóry. W tym przypadku też po użyciu tego toniku jest lekkie naciągnięcie skóry ale nie aż tak bardzo. Nie uczula,nie podrażnia nawet jak dostanie się troszkę do oczu. Byłam w szoku jak zobaczyłam,że jest bezalkoholowy. Co mnie również wprawiło w zdziwienie to było to,że używam już od 3 miesięcy a niewiele go ubyło. Dokładnie usuwa resztki makijażu. Jak dla mnie jest to bardzo fajny produkt i na pewno kupie go ponownie.
Uzywałyście tego produktu? Macie jakieś rady na pozbycie się kaszlu i kataru?
Buziaczki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz