wtorek, 6 listopada 2012

Czerwień to podstawa


Czerwony kolor na paznokciach to najbardziej popularny kolor. Ostatnimi czasy i ja zaczęłam malować paznokietki na czerwono,może to przez tą jesień ;) Szukałam nie drogiego ale za razem trwałego czerwonego koloru. Natrafiłam na czerwony lakier z firmy Essence.Kolor to piękna, głęboka czerwień. Lakier ma dużo plusów. Pędzelek jest szeroki i rozprowadza lakier dokładnie, wystarczą tylko dwie warstwy aby uzyskać piękny głęboki kolor. Dwie warstwy wystarczą aby dokładnie pokryć płytkę paznokcia. Lakier szybko wysycha. Cena lakieru nie jest też bardzo wysoka ja zapłaciłam za niego ok  6 zł. Niestety ma w sobie jedną wadę u mnie na paznokciach długo się nie utrzymuje po 3 dniach już odpryskuje, ale za taka cenę to można tego jednego minusa w ogóle nie wliczać. Lakiery z tej firmy jak dla mnie są świetne i na pewno skusze się na inne kolory.                                           A wy macie jakieś ulubione lakiery z tej firmy?
Buziaczki;)

2 komentarze:

  1. ja tez uwielbiam czerwien na paznokciach i czest maluje je na taki wlasnie kolorek, a Essence ma naprawde dobre i niedrogie lakiery:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń