środa, 27 czerwca 2012

Początek, oby nie był taki trudny ;)

Hejo :)
Pierwszy blog,pierwsze obawy czy ktoś w ogóle na niego zajrzy. Mam nadziej,że choć niewielka liczba osób odwiedzi go. Od dawna interesował mnie makijaz czy kosmetyki, chyba jak kazdą dziewczynę;) Czytając blogi zazdrościłam,że autorki potrafią tak swobodnie się wypowiadać i pisać tak lekkim językiem. Postanowiłam,że i ja spróbuje a może akurat mi się uda;) Przyjmę każdą radę, krytyki nie boję się. Będę wdzięczna za każda pomoc;) To może dość tego ględzenia o mnie na początek może uda mi się coś opisac,jakis kosmetyk. Zobaczymy czy mi się uda;)
Także przechodząc do produktu jest to oliwkowe masło do ciała nawilżająco-regenerujące firmy Paloma.
Dostałam je w prezencie od koleżanki więc nie wiem jaka jest cena i gdzie można kupić. Muszę przyznać,że sprawuje się świetnie. Moja skóra jest bardzo sucha i cięzko jest mi trafić na coś co nawilży ją w 100%. To masło sprawia,że moja skóra jest nawilżona w 100% co mnie zaskoczyło. Początkowo używałam go codziennie ale zauważyłam,że nawet po kapieli moja skóra nie potrzebuje nawilżenia więc zaczęłam go używać co 2 dni. Jest to najlepsze rozwiązanie. Zapach jest delikatny i czuć  taka nutę oliwki, nie wiem jak to nazwać;) Co do rozprowadzania go na skórze to tutaj moze byc malutki problem gdyż ciężko go rozprowadzić na taka sucha skórę. Najlepiej sprawdza się po kapieli gdy skóra jest jeszcze lekko wilgotna i ciepła od kąpieli. Mi zapach nie przeszkadza bo wszystko co jest oliwkowe to uwielbiam;) jest ze mna juz od jakiegos miesiąca i jeszcze go trochę posiadam w pojemniczku. Jego pojemność to 200 ml:) Również stosuję go jako krem do rąk, w tym też się sprawuje świetnie:)


Są jeszcze 3 inne warianty tego masła jest czekoladowe, tropical fruits i macadamia. Ja z chęcią skusiłabym się na tropical fruits jak tylko dowiem sie od mojej koleżanki gdzie zakupiła to masło ;) A tu jeszcze jedno zdjęcie masełka ;) Z ręką na sercu mogę go polecic ;)


Piosenka, która pasuje na nadchodzące wakacje :) http://www.youtube.com/watch?v=bVoS9xcedS0
Buziaczki ;)

11 komentarzy:

  1. też go używałam jest świetny@
    zapraszam do mnie : samosiejka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wybrała masło czekoladowe ;) Blog to bardzo fajna sprawa :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też może być ciekawe;)jakoś już powoli się wciągam w blogowy świat;)

      Usuń
  4. Również mam bardzo suchą skórę, ale jakoś nigdzie nie spotkałam się z produktami tej firmy. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    p.s. zwróciłabym nieco większa uwagę na ortografię i interpunkcję, np. w pierwszym zdaniu jest "chodź" zamiast "choć". Nie piszę tego złośliwie a jedynie daję dobrą radę, bo to jednak rzuca się w oczy a jak widzę zapał i chęci masz duże aby bloga rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jak mogę zasugerować to usuń weryfikację obrazkową przy komentowaniu- wiele osób to zniechęca do komentowania

      i jeszcze raz powodzenia ;) bedę tu zaglądać :*

      Usuń
  5. bardzo fajny blog :) ja również zaczynam swoją przygodę z bloggowaniem, a zabierałam się do tego od ponad roku :)
    subskrybuję i zapraszam do siebie: http://kabodreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń