czwartek, 2 sierpnia 2012

Piękne brwi



Przyszedł czas na recenzję kredki do brwi firmy Essence. Kredka jest w kolorze 04 blonde. Odcień w sam raz dla dziewczyn, które posiadają kolor brwi ani nie za ciemny ani nie za jasny. Co do samej kredki to na początku myślałam,że będzie trudno nią coś zadziałać przy brwiach. Sprawdzając ja wydała mi się twarda ale po kilku maźnięciach stała się miękka. Ja ogólnie posiadam nie za ciemne brwi ale jak każda z dziewczyn chciałabym mieć równe. Kredka w tej roli się sprawdza aby je ładnie wyrównać i przyciemnić miejsca gdzie mamy jakieś małe prześwity. Cena nie była bardzo wysoka, jakieś 6 zł. Kredka posiada zatyczkę na której jest mały grzebyczek aby przeczesać sobie brwi przed i po. Jak dla mnie to fajny pomysł ale ja osobiście go nie używam wolę mój większy grzebyczek. Efekt po pomalowaniu nie jest jakiś spektakularny, jest to delikatne podkreślenie naszych brwi. Po paru użyciach robi się miękka i wystarczy lekkie pociągnięcie aby zauważyć efekt. Co do utrzymywania to w moim przypadku tak 7 h trzyma się super lecz potem pojawiają się malutkie prześwity. Jeśli się przesadzi, można rozetrzeć kredkę szczoteczką umieszczoną na końcu i efekt staje się o wiele bardziej naturalny. Myślę,że dla dziewczyn,które się uczą podkreślać swoje brwi ta kredka będzie odpowiednia.
   
                  A jakie są wasze sposoby podkreślania brwi? Jakich produktów używacie?

Buziaczki ;) 
mazu,mazu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz