poniedziałek, 23 lipca 2012

Szok ;)


Każda z kobiet pragnie długich,gęstych rzęs. Takie pojawiają się tylko w reklamach- niestety ;( Sztuczne rzęsy nie zastąpią naszych naturalnych ale w jakimś stopniu poprawią wygląd oka. Wszystkie kobiety szukają odpowiedniego tuszu. Osobiście ja nadal szukam i nie mogę trafić na tego wybranego. Kiedyś zachwycił mnie słynny różowy tusz z Essence(dalszej nazwy nie pamiętam). Ostatnio pokusiłam się na produkty z firmy AVON. Padło ma tusz super schock. Tusz jest w kolorze czarnym. Byłam troszkę w szoku jak zobaczyłam,że został wyprodukowany w Polsce. Produkt ma pojemność 10 ml. Cena też była szokująca gdyż zapłaciłam za niego tylko 12 zł. Nie wiem dlaczego ale zawsze muszę powąchać tusz do rzęs. Taka moja mała fobia ;) Zapach jest przyjemny. Co do rozczesywania to jest trochę ciężko nim cokolwiek zrobić z powodu dużej szczotki. Do górnych rzęs nadaje się świetnie ale do dolnych niestety już nie bardzo. Nie podrażnia oczu a wysycha dość długo. Zmywa się u mnie bez problemu. Lepiej nawet niż tusze z Essence czy z Rimmela. Opakowanie jest czarne z niebieskim napisem. Ładnie się prezentuje i myślę,że właśnie to opakowanie też mi zawróciło w głowie;) Utrzymuje się cały dzień bez jakiegoś kruszenia czy osypywania. Jak dla mnie jest okej gdyby tylko nie ta wielka szczota. Plusem szczotki jest tylko to,że jest gumowa a nie taka zwykła. Ja bardziej wolę szczotki gumowe. Do wielkości szczotki można się przyzwyczaić i nauczyć się nią dobrze malować. Ogromna jego zaletą jest to,że można uzyskać nim piękny efekt teatralnych rzęs. Można je pięknie pogrubić i podkręcić. Ja zawsze nakładam 2 warstwy i jest to wystarczająca ilość. Osobiście posiadam cienkie rzęsy ale dość długie. Także tusz sprawdza się świetnie jeśli chcę je pogrubić. Nadaje się dla dziewczyn, które chcą sobie ładnie pogrubić i podkręcić rzęski.Myślę,że ten tusz będzie akurat dla osób,które lubią efekt teatralnych rzęs. 
         Jaki jest wasz ulubiony tusz godny polecenia?
                             Buziaczki :)

2 komentarze:

  1. Ja się ostatnio zakochałam wręcz w tuszu z Celii - Smoky Eyes. Pięknie rozczesuje rzęsy, ma świetną szczoteczkę (silikonową), ładnie pogrubia i fantastycznie wydłuża. A do tego jest taki, kosztował mnie jakieś 12 zł. Nie wiem niestety jak z dostępnością, ja go kupiłam na allegro.
    Jestem też bardzo zadowolona z tuszu Maybelline Illegal. Ma zwykłą, klasyczną szczoteczkę, ale w bardzo wygodnym kształcie (stożek), pięknie wydłuża rzęsy i fantastycznie je rozczesuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie trudno jest dostać tusz firmy Celii. Po tym tuszu wypróbuje też tego z maybelline. Dziękuje za polecenie tuszy ;)

      Usuń