sobota, 7 lipca 2012

Ach te upały;/

Witam;)

Jako,że ostatnio są straszliwe upały nic się nie chce robić. Jest tak gorąco,że nawet kiedy wychodzę na zewnątrz to dostaję po twarzy falę gorącego powietrza. Mało to przyjemne. Nawet opalanie w takie upały jakoś mnie nie interesuje. Jako,że przebywam w domu podczas tych upałów postanowiłam w końcu zająć się moimi paznokietkami.Prezentują się tak :)Na zdjęciu widać,że to jest taki pomarańczowy ale na żywo jest to piękny neonowy pomarańcz:) Kocham neonki;)
Widać,że są niedokładnie pomalowane za co przepraszam ale moje ręce ostatnio strasznie się trzęsą ;/
cały zestaw ;)

Schną dość szybko. Lakier pomarańczowy to nr 820 firmy Vipera a drugi kolorek iced latte firmy Essence. Oba wysychają bardzo szybko. Pędzelki jak dla mnie są idealne. Nie za duże nie za małe. Takie jakie lubię. Kolor pomarańczowy został nałożony 3 warstwami a resztę paznokci pokryłam tylko 2 warstwami. Nie ma żadnych prześwitów ani smug. Oba kryją cudownie. Jako bazę użyłam odżywki z firmy Eveline. Zawsze jak maluję paznokcie to używam jej jako bazy ;) Na koniec użyłam jeszcze preparatu,który przyspiesza wysychanie paznokci z firmy Essence. Mama nadzieję,że pazurki przypadną wam do gustu :)
             

  A wy jakie macie ulubione neonowe lakierki? Lubicie eksperymentować z kolorami?

                                                        Buziaczki;)

2 komentarze: