piątek, 20 lipca 2012

Lekki jak powietrze;)

Chyba trafiłam na mój podkład idealny. Wiem,że teraz jest wielki bom na te kremy bb. Mnie jakoś one do siebie nie przekonują. A może boję się ich;) Tak więc mój ideał to beztłuszczowy podkład z IsaDory. Ja posiadam kolor 61 i jest to classic beige. Jest to podkład dla cer mieszanych. Ja taką to cerę posiadam;) Kiedy pierwszy raz go nałożyłam efekt i uczucie jakie temu towarzyszyło było bardzo zaskakujące. Poczułam jakby moja twarz była nawilżana. Ten kolor jest dla mnie idealny. Nakładam go palcami bo taka forma mi odpowiada ale pędzelkiem też go można nakładać. Konsystencja jest trochę leista lecz mi to nie przeszkadza. Nie potrzeba w ten sposób nabierać dużo produktu aby pokryć całą twarz. Podkład zawiera w sobie dużo wody, dzięki czemu mamy uczucie świeżości i nawilżenia naszej buzi. Zawiera również wodę różaną, która tonizuje nasza twarzyczkę. Zapach jest delikatny, lekko różany. Produkt jest zakręcany. Wystarczy lekko nacisnąć aby podkład mam "wyciekł" z opakowania. Ja posiadam go od 3 tyg i jak na razie nie mogę powiedzieć o nim złego słowa. Dla mnie to jest numer jeden. Zdarzyło się,że użyłam go w te straszliwe upały i muszę przyznać,że sprawdził się świetnie. Oczywiście lekko byłam przypudrowana. Normalnie twarz zaczyna mi się świecić po 3-4 h tak teraz było inaczej. Zaczęłam się świecić po 6 h, byłam w szoku. Krycie nie jest mocne więc nie sprawdzi się u osób,które maja dość  sporo wyprysków na  twarzy. Ja akurat takich nie posiadam więc krycie mi odpowiada. Nie czuć,że sie go ma na buzi. Nie ma takiego uczucia maski ani nie ma takiego wyglądu. co bardzo mnie cieszy. Co do trwałości to u mnie sprawdza się dobrze. Nie ściera się szybko. Opakowanie myślę,że jest poręczne. Co do ceny to ja zapłaciłam za niego 49 zł. Myślę,że rozważę jego ponowny zakup. A oto co w sobie zawiera:

Skład: Aqua, Cyclomethicone/Cyclopentasiloxane, Cetearyl Octanoate, Propylene Glycol, Mica, Silica, Squalane, Sodium Polyaspartate, Beheneth-30, Myristyl Alcohol, Glyceryl Isostearate, Glycerin, Polysorbate-20, Hydrogenated Vegetable Oil, Potassium Cetyl Phosphate, Dimethicone Copolyol/BIS-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Glyceryl Stearate, Polyperfluoromethylisopropyl Ether, Methylparaben, Potassium Sorbate, Propylparaben, Aluminum Sulfate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Carbomer, Hexylene Glycol, Fructose, Glucose, Sucrose, Urea, Dextrin, Alanine, Glutamic Acid, Aspartic Acid, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Cellulose Gum, Xanthan Gum, Ascorbyl Palmitate. [+/- May contain: Mica, CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491/Iron Oxides, CI 77492/Iron Oxides, CI 77499/Iron Oxides, CI 77007/Ultramarines] 
przed roztarciem

po roztarciu
Używałyście kiedyś podkładów tej firmy?
Buziaczki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz