czwartek, 19 lipca 2012

Każda kobieta kocha zakupy;)

 Po długiej nieobecności przychodzę do was z mini zakupami. Jak każda kobieta kocham zakupy. Ostatnio odwiedziłam Rossmana i Drogerię Natura. Miałam tylko kupić tylko to co najpotrzebniejsze ale niektóre rzeczy skusiły mnie aby je zabrać ze sobą. To co kupiłam;) Oczywiście lakiery już wypróbowałam.


zakupy ;)


 Fioletowy rozprowadza się świetnie. Schnie też w normie. Dwie warstwy wystarczają aby pokryć w pełni paznokieć. Nie zostawia   smug. Jest to piękny jasno fioletowy kolor. Drugi z lakierów to słynny brokatowy z Essence. Brokat jest delikatny. Połączyłam go z tym jasno fioletowym. W moim koszyku pojawiła się również kredka do brwi firmy Essence, Od dawna chciałam ja wypróbować. Nigdy nie miałam styczności z lakierami firmy Rimmel i to chyba był błąd bo są bardzo dobre. Pędzelek jest szeroki i nabiera odpowiednia ilość lakieru. Recenzja pozostałych produktów pojawi się niedługo.
                                  A wy macie jakieś ulubione lakiery firmy Rimmel i Essence?
Buziaczki :)
                                                                             

2 komentarze:

  1. Mam ten płyn z Ziaji i uważam, że jest beznadziejny. Z tuszem jeszcze jakoś daje radę, ale zmycie nim eyelinera żelowego graniczy z cudem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie miałam okazji zmywać nim eyelinera, zobaczymy jak u mnie się sprawdzi. z tuszem daje rade ;)

      Usuń